środa, 5 sierpnia 2015

MOKRA KARMA LOLO PETS CLASSIC z kurczakiem w sosie.

Recenzja #1

MOKRA KARMA LOLO PETS CLASSIC z kurczakiem w sosie.

Skład: mięso i produkty pochodzenia zwierzęcego min. 20% , zboża (szczegóły na załączonym zdjęciu) Ogólnie skład nie zachwyca, choć najgorszy też nie jest

Wygląd: kawałki karmy w sosie

Smak/zapach: tego nie mogę zostawić bez komentarza, po otwarciu puszki bardzo się zdziwiłam, nie spodziewałam się takiego zapachu karmy dla psa, hm.. zapach słodkawy (ale nie było to przyjemny słodki zapach..) Szczerze mówiąc wolałam tego już więcej nie wąchać..

Pojemność puszki: 410g

Cena: no właśnie.. nigdzie nie mogłam znaleźć sklepu, gdzie w ofercie byłaby ta karma, dopiero później sprawdziłam na Allegro i znalazłam jedną - po 3.80zł

Dostępność: Być może jest gdzieś w stacjonarnych sklepach zoologicznych i na allegro, w sklepach internetowych nie znalazłam.

Podsumowanie: Fiorella jest dość wybredna co do jedzenia, karmę Lolo Pets zjadła dopiero po jakimś czasie gdy zgłodniała, kolejne porcje również zjadła, więc myślę że w smaku nie jest taka zła, ale przez zapach jestem negatywnie nastawiona. Karma ogólnie wygląda smakowicie, jest łatwa w nakładaniu i w jedzeniu dla psiaków tych małych i tych dużych, składa się z kawałków „mięsa” z niewielką ilością sosu.



Plusy:
- do wyboru jest kilka smaków
- kawałki „mięsne” łatwe do zjedzenia przez wszystkie psiaki
- niewielka ilość sosu
-cena

Minusy:
-zapach
-skład (niewiele mięsa, zawiera zboża)
-mała dostępność w sklepach

Ogólna ocena: 3/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz