środa, 5 sierpnia 2015

KARMA EVANGER’S GOLD LINE KURCZAK Z KAWAŁKAMI

Recenzja #3

KARMA EVANGER’S GOLD LINE KURCZAK Z KAWAŁKAMI 

Skład: kurczak, bulion z kurczaka, wątróbka z kurczaka, guma guar + witaminy i minerały

Wygląd: mimo, że na puszcze jest napisane „..kurczak z kawałkami” kawałków wcale tam nie ma. Karma jest w postaci pasztetu.

Smak/Zapach: Zapach delikatny, ładny i przyjemny. Smak.. wydaje mi się, że karma powinna smakować dobrze, jednak Fiorella zjadła tylko pierwszą porcję, reszty nie chciała no cóż, za to kotu smakowało ;p

Pojemność puszki: 369g

Cena: 6.30zł-8.00zł (ja kupiłam za 6.90zł)

Dostępność: Karma jest w wielu sklepach internetowych, w stacjonarnych pewnie też (np. tutaj: http://zoozone.pl/)

Podsumowanie: Skład jest świetny, karmę można dostać w wielu sklepach, jednak w niektórych można bardzo przepłacić za tą karmę. W kilku sklepach znalazłam również takie „promocje” kupując kilka tych karm jest taniej :) Ogólnie według mnie karma jest super, jednak nie mam pojęcia dlaczego Fiorella nie chciała jej jeść. Widocznie nie przypadła jej do gustu, niestety przez to nie kupie więcej tej karmy, chyba że wypróbuje jeszcze inny smak, zobaczę..

* guma guar (substancja żelująca, która nadaje środkom spożywczym konsystencję poprzez tworzenie żelu ) E 412 jest naturalnym, roślinnym środkiem zagęszczającym i stabilizatorem. Guma guar uważana jest za nieszkodliwą, pęcznieje w żołądku, co daje uczucie sytości. Sprzyja namnażaniu się korzystnej flory bakteryjnej, jest pomocna w utrzymaniu optymalnego pH w jelitach .

Plusy:
- do wyboru jest kilka smaków, rodzajów (np. dla szczeniaków, starszych psów..)
- skład
-dostępność
-zapach

Minusy:
-cena

Ogólna ocena: 9/10







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz